Un istoric mostenit, o echipa tanara ce duce traditia mai departe, o calitate a produselor care se respecta, o seriozitate aparte si o munca sustinuta.

Infiintata in anul 1994, Cetina duce traditia mai departe: respecta cu strictete retetele de fabricatie si seriozitatea in afaceri, ceea ce duce la recunoasterea numelui atat pe plan local cat si national.

Astazi Cetina este o companie care :

 

  • numara 270 de angajati
  • detine unul din cele mai moderne abatoare din regiunea de Nord-Vest a Romaniei, construit la standarde europene cu o capacitate de sacrificare de x porci pe saptamana si x bovine pe saptamana
  • detine o fabrica de preparate din carne din care se livreaza zilnic 10 t de mezeluri

 

Cetina ofera consumatorilor:

 

  • cca. 100 sortimente de preparate unice, realizate pe baza unor retete originale, folosind materie prima de calitate
  • distributie in cca. 50 de supermarketuri si hipermarketuri din toata tara

Istoric

 

Cetina este o companie infiintata in ianuarie 1994, cu un capital integral privat. Inceputul activitatii a fost modest, dar memorabil. S-a pornit de la o masina de tocat manuala si un sprit de umplut carnati. Activitatea se desfasura intr-un spatiu inchiriat de 120 mp. Initial se produceau 200 kg pe zi cu un colectiv de 7 oameni.

Dezvoltare

 

La baza dezvoltarii afacerii a stat o strategie pe termen mediu si lung, obiectivele acesteia fiind sustinute financiar prin:

 

  • reinvestirea profitului
  • contractarea unor credite cu aceeasi destinatie
  • 2006 - realizarea unui proiect de finantare prin fonduri Sapard

 

Istoricul activitatii se contureaza in mai multe faze, toate fiind generate de o politica de investitii riguros fundamentata si cu consecventa materializata de echipa de management a firmei.

 

 

Filozofia Cetina

 

Inca de la inceput filosofia companiei era de a oferi clientilor produse de calitate la preturi avantajoase si in timp util, combinand tehnologia cu resursele umane calificate in domeniu.

 

Cei 20 ani de experienta in acest sector industrial ne-au ajutat sa dobandim o intelegere excelenta a nevoilor clientilor, am inteles ca garantarea calitatatii si sigurantei produsului este primordiala in domeniul alimentar, am inteles ca este necesar un program permanent de investitii pe fiecare latura a afacerii noastre si mai ales am inteles ca resursa umana este cheia succesului unei afaceri.

 

Judecand dupa modelul de evolutie al afacerii am putea spune ca practic cele mai dificile perioade de activitate s-au transformat in impulsuri pentru a schimba ceva, pentru a dezvolta businessul. Se pare ca la fiecare moment de cotitura, directia aleasa avea sa impinga firma la un nivel superior.